Označení barevnosti pro reklamní potisk
Označení barevnosti pro reklamní potisk
Barevnost vyjádřená zlomkem určuje jakým počtem barev se bude tisknout na přední a zadní stranu reklamního předmětu.
Číslo před lomítkem určuje počet barev na přední straně.
Číslo za lomítkem určuje počet barev na zadní straně.
Číslo 0 znamená, že je strana předmětu bez potisku.
Číslo 1 znamená tisk jednou barvou (většinou černou).
Číslo 4 znamená plnobarevný tisk CMYK.
Příklady označení barevnosti:
tisk 1/0 - tisk 1 barvou na přední straně, žádný potisk na zadní straně
tisk 4/0 - plnobarevný (4barevný) potisk přední strany, žádný potisk na zadní straně
tisk 4/4 - plnobarevný (4barevný) potisk přední i zadní strany
CMYK
CMYK je barevný model, které se využívají pro reprodukci různých barev na papír a reklamní předměty. Jde o míchání barev, kdy se postupným barvením ubírá část původní barvy (barvy se od sebe odečítají).Základní barvy tvoří azurová (cyan), purpurová (magenta), žlutá (yellow) a černá (key/ black). CMYK se používá v tiskových technologiích jako je například barevný digitální a ofsetový tisk.
Podívejte se na další užitečné a zajímavé články.
Širokou nabídku reklamních předmětů najdete na našich firemních webech:
www.reklamni-katalog.cz - je web plný reklamních katalogů, které jsou roztříděny do různých kategorií, tak abyste se mohli snadno inspirovat. K dispozici jsou katalogy jednodruhové - specializované na jeden sortiment např. cukrovinky nebo textil, ale i vícedruhové katalogy. Vícedruhové katalogy obsahují průřez různými segmenty reklamních předmětů např. pro propisky, kuchyňské předměty, kancelářské předměty atd