Nezávazné objednávky | Bez nutnosti okamžité platby | Individuální přístup >> Odešlete objednávku - společně ji doladíme k Vaší 100% spokojenosti

Označení barevnosti pro reklamní potisk

barevnost pro reklamní potisk

Označení barevnosti pro reklamní potisk

Barevnost vyjádřená zlomkem určuje jakým počtem barev se bude tisknout na přední a zadní stranu reklamního předmětu.

Číslo před lomítkem určuje počet barev na přední straně.
Číslo za lomítkem určuje počet barev na zadní straně.

Číslo 0 znamená, že je strana předmětu bez potisku.
Číslo 1 znamená tisk jednou barvou (většinou černou).
Číslo 4 znamená plnobarevný tisk CMYK.  

Příklady označení barevnosti:  

tisk 1/1 - tisk jednou barvou na přední i zadní straně
tisk 1/0 - tisk 1 barvou na přední straně, žádný potisk na zadní straně

tisk 4/0 - plnobarevný (4barevný) potisk přední strany, žádný potisk na zadní straně
tisk 4/4 - plnobarevný (4barevný) potisk přední i zadní strany
  
 

cmyk barvy  

CMYK 

CMYK je barevný model, které se využívají pro reprodukci různých barev na papír a reklamní předměty. Jde o míchání barev, kdy se postupným barvením ubírá část původní barvy (barvy se od sebe odečítají).

Základní barvy tvoří azurová (cyan), purpurová (magenta), žlutá (yellow) a černá (key/ black). CMYK se používá v tiskových technologiích jako je například barevný digitální a ofsetový tisk.   


 

Podívejte se na další užitečné a zajímavé články. 
Širokou nabídku reklamních předmětů najdete na našich firemních webech:
eshop Europe Gift    Textil pro firmy     
eshop Fanspromo Itdary     
eshop Sweet-promo USB dary      
Reklamnidary.cz      Lanyard Europe                 
Papírové dary          Předměty na konference                 
Usb-4-logo                  Reklamní nápoje                 
Reklamní cukrovinky                  Reklamní katalogy                 
Reklamní cukrovinky English                  Firemní dárky - Companypack.cz                 
Reklamní propisky                  YouTube kanál                 

www.reklamni-katalog.cz - je web plný reklamních katalogů, které jsou roztříděny do různých kategorií, tak abyste se mohli snadno inspirovat. K dispozici jsou katalogy jednodruhové - specializované na jeden sortiment např. cukrovinky nebo textil, ale i vícedruhové katalogy. Vícedruhové katalogy obsahují průřez různými segmenty reklamních předmětů např. pro propisky, kuchyňské předměty, kancelářské předměty atd