Barevnost

barevnost pro reklamní potisk
Označení barevnosti pro reklamní potisk

Barevnost vyjádřená zlomkem určuje jakým počtem barev se bude tisknout na přední a zadní stranu reklamního předmětu.

Číslo před lomítkem určuje počet barev na přední straně.
Číslo za lomítkem určuje počet barev na zadní straně.

Číslo 0 znamená, že je strana předmětu bez potisku.
Číslo 1 znamená tisk jednou barvou (většinou černou).
Číslo 4 znamená plnobarevný tisk CMYK.

 

Příklady označení barevnosti: 

 
tisk 1/1 - tisk jednou barvou na přední i zadní straně
tisk 1/0 - tisk 1 barvou na přední straně, žádný potisk na zadní straně

tisk 4/0 - plnobarevný (4barevný) potisk přední strany, žádný potisk na zadní straně
tisk 4/4 - plnobarevný (4barevný) potisk přední i zadní strany
 

 

cmyk barvy  

CMYK 

CMYK je barevný model, které se využívají pro reprodukci různých barev na papír a reklamní předměty. Jde o míchání barev, kdy se postupným barvením ubírá část původní barvy (barvy se od sebe odečítají).

Základní barvy tvoří azurová (cyan), purpurová (magenta), žlutá (yellow) a černá (key/ black). CMYK se používá v tiskových technologiích jako je například barevný digitální a ofsetový tisk. 


 

Širokou nabídku reklamních předmětů najdete na našich firemních webech:
Reklamnidary.cz               Europe Gift               
Papírové dary               Textil pro firmy               
Itdary               Lanyard Europe               
USB dary               Předměty na konference               
Usb-4-logo               Reklamní nápoje               
Reklamní cukrovinky               Reklamní katalogy               
Reklamní cukrovinky English               Firemní dárky - Companypack.cz               
Reklamní propisky               YouTube kanál               

www.reklamni-katalog.cz - je web plný reklamních katalogů, které jsou roztříděny do různých kategorií, tak abyste se mohli snadno inspirovat. K dispozici jsou katalogy jednodruhové - specializované na jeden sortiment např. cukrovinky nebo textil, ale i vícedruhové katalogy. Vícedruhové katalogy obsahují průřez různými segmenty reklamních předmětů např. pro propisky, kuchyňské předměty, kancelářské předměty atd.  
               
 
0
 
 
© Reklamní potisk | Firemní reklama