Jak si udržet stávající zákazníky eshopu?
Víte o tom, že je v ČR více jak 50.000 eshopů? Jak může eshop udržet a získat své věrné zákazníky?
Věrný zákazník je zákazník, kterého chce mít každý e-shop. Nejdražsí je akvizice nového zákazníka. Naopak opakovaný nákup věrného zákazníka je to, co je pro eshop zajímavé. Jak toho dosáhnout?
Je mnoho možností jak na to. Každý eshop to řeší jinak a úspěchy jsou různé.
Dárky pro zákazníky
Každý zákazník je jiný a na každého zákazníka funguje něco jiného. Většina zákazníků mají rádi dárky. Většina lidí, nezáleží jak velký nákup realizovali, ráda dostává dárky. Hodnota a velikost dárku není podstatná.
Podstatou dárku je dárek samotný. Je to pozornost, která potěší. I pokud nebylo se zásilkou vše v pořádku, tak dárek zdarma nepříjemnou situaci ve velké míře zlehčí. Je důležité, aby byl dárek nositel pozitivních hodnot, byl praktický a dnes i ekologický.
To vše dokážou dárky na www.firemni-reklama.cz.
4 tipy jak získat a jak si udržet stávající zákazníky
Provozujeme eshopy EuropeGift.eu a Firemni-reklama.cz a můžeme vám doporučit tyto drobnosti pro přitažení zákazníků k vašemu eshopu:
- Malé dárky jako například cukrovinky
- Vlastní design lepící/ ochranné pásky, to je výhoda i pro bezpečnost zásilek
- Originální krabičky na zásilky, krásný a barevný design, ty si zákazník určitě schová nebo vystaví
- Pěkné designové a ekologické obálky , určitě budou použity vícekrát
Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme a podělíme se o naše zkušenosti!
Tým EuropeGift.eu & Firemni-reklama.cz
skvelytym@societe.cz
Tel. +420 777 137 726
Prohlédněte si další zajímavé články.
Další reklamní a dárkové předměty najdete na našich firemních webech:
www.reklamni-cukrovinky.cz - je specializovaná stránka na reklamní cukrovinky, kde jsou všemožné druhy cukrovinek pro firmy, kde si jistě vybere každý. V sortimentu jsou i nejrůznějších druhy bonboniér, reklamních lízátek a bonbónků, reklamních nápojů, dárkových balíčků, ale také různé svatební cukrovinky nebo ,,fit mlsání´´.