Trendy pro zmrzlinu v roce 2020
Každý z nás miluje slunce a pěkné letní počasí. S tím souvisí i chutě dát si něco sladkého a osvěžujícího, což dokonale splňuje právě zmrzlina.
Zde je několik tipů a trendů týkajících se barev zmrzliny a prezentace, které jsme vypozorovali pro nadcházející sezónu.
Ale nejprve uvedeme některé důvody, proč profitovat z prodeje mražených produktů, pokud náhodou tak již nečiníte:
Nyní ovšem když se zmrzlina prodává téměř na každém rohu je potřeba být unikátní a všem „vytřít zrak“. Na to je dobré myslet i při pořádání společenské akce nebo párty, na které chcete servírovat zmrzlinu. Lidé pak na vaši zmrzlinu a firmu jen tak nezapomenou.
Je proto třeba vyšperkovat nejen chuť zmrzliny, ale i vzhled a způsob jejího servírování:
Trendem pro zmrzliny v roce 2020 budou pastelové barvy - zejména tyrkysová, vodová a mátová, skombinované do kontrastu s karmínovou, šarlatovou a červenooranžovou.
K progresi gastromického umění přispívají i zálivky Á la carte a vrstvení zmrzliny v květinovém stylu, jemné přísady a chutě. Pokračují trendy špičkových sorbetů a přidávání marshmallows. Brûlée a suchý led lze stále vidět ve špičkových salonech.
Ne každý si může dopřát vše co vidí a spousta lidí má různá zdravotní omezení. Trendem jsou varianty zmrzliny bez potravinářských aditiv, zmrzlina bez laktózy a vajec, zmrzlina s ovčím mlékem, s vitamíny a probiotiky.
Zákazníci vnímají udržitelnost již jako nutnost. Recyklované ubrousky, dřevěné nebo biologicky rozložitelné lžíce nebo certifikované recyklovatelné papírové kelímky, jsou tedy do značné míry již samozřejmostí.
V poslední době si lidé oblíbili zmrzlinu v kelímku. Kelímky na zmrzlinu jsou praktické; dobře uchopitelné a mohou se i na chvíli odložit. Pro vás jako prodejce je to skvělá příležitost jak se vrýt zákazníkovi do paměti. Papírové kelímky na zmrzlinu jsou ideální pro umístění firemní reklamy. Branding na zmrzlinových kelímcích vám pomůže odlišit se od ostatních prodejců a zvýšit tržby.
Chcete být „cool“ prodejce zmrzliny? Vyberte si u nás papírové kelímky na zmrzlinu s reklamním potiskem v ceně!
Potřebujete poradit ohledně reklamních předmětů nebo reklamního potisku? Neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás!
Přečtěte si další zajímavé články.
Podívejte se na další reklamní a dárkové předměty na našich specializovaných webech:
www.reklamni-cukrovinky.cz je specializovaná stránka na reklamní cukrovinky, kde jsou všemožné druhy cukrovinek pro firmy, kde si jistě vybere každý. V sortimentu jsou i nejrůznějších druhy bonboniér, reklamních lízátek a bonbónků, reklamních nápojů, dárkových balíčků, ale také různé svatební cukrovinky nebo ,,fit mlsání´´.
Zde je několik tipů a trendů týkajících se barev zmrzliny a prezentace, které jsme vypozorovali pro nadcházející sezónu.
Ale nejprve uvedeme některé důvody, proč profitovat z prodeje mražených produktů, pokud náhodou tak již nečiníte:
Důvody, proč podávat zmrzlinu
- Barevnost - lidé nakupují očima. (Nebo očima svých dětí!)
- Oblíbenost - téměř každý má rád zmrzlinu!
- Nízké pořizovací náklady - snadné a cenově dostupné zařazení do stávajícího podnikání - zejména pokud již prodáváte chlazené nápoje a občerstvení.
- Pozitiva - zmrzlina navozuje příjemné chvíle, pocit radosti a pohody. Zmrzlina je skvělá pro image vaší značky, zejména pokud je kvalitní, chutná a podávaná v praktickém do ruky padnoucím papírovém kelímku s vlastním potiskem

Jak vyniknout při prodeji zmrzliny?
Dříve stačilo prodávat pár druhů kopečkové nebo točené zmrzliny do oplatkového kornoutu.Nyní ovšem když se zmrzlina prodává téměř na každém rohu je potřeba být unikátní a všem „vytřít zrak“. Na to je dobré myslet i při pořádání společenské akce nebo párty, na které chcete servírovat zmrzlinu. Lidé pak na vaši zmrzlinu a firmu jen tak nezapomenou.
Je proto třeba vyšperkovat nejen chuť zmrzliny, ale i vzhled a způsob jejího servírování:
Barevné zmrzliny jsou jako magnet
Trendem pro zmrzliny v roce 2020 budou pastelové barvy - zejména tyrkysová, vodová a mátová, skombinované do kontrastu s karmínovou, šarlatovou a červenooranžovou.
Chutě a prvotřídní vzhled zmrzliny
K progresi gastromického umění přispívají i zálivky Á la carte a vrstvení zmrzliny v květinovém stylu, jemné přísady a chutě. Pokračují trendy špičkových sorbetů a přidávání marshmallows. Brûlée a suchý led lze stále vidět ve špičkových salonech.
Myslete i na zdraví
Ne každý si může dopřát vše co vidí a spousta lidí má různá zdravotní omezení. Trendem jsou varianty zmrzliny bez potravinářských aditiv, zmrzlina bez laktózy a vajec, zmrzlina s ovčím mlékem, s vitamíny a probiotiky.

Udržitelnost
Zákazníci vnímají udržitelnost již jako nutnost. Recyklované ubrousky, dřevěné nebo biologicky rozložitelné lžíce nebo certifikované recyklovatelné papírové kelímky, jsou tedy do značné míry již samozřejmostí.
Zapamatovatelnost díky brandingu - zmrzlina v kelímku
V poslední době si lidé oblíbili zmrzlinu v kelímku. Kelímky na zmrzlinu jsou praktické; dobře uchopitelné a mohou se i na chvíli odložit. Pro vás jako prodejce je to skvělá příležitost jak se vrýt zákazníkovi do paměti. Papírové kelímky na zmrzlinu jsou ideální pro umístění firemní reklamy. Branding na zmrzlinových kelímcích vám pomůže odlišit se od ostatních prodejců a zvýšit tržby.
Chcete být „cool“ prodejce zmrzliny? Vyberte si u nás papírové kelímky na zmrzlinu s reklamním potiskem v ceně!
Potřebujete poradit ohledně reklamních předmětů nebo reklamního potisku? Neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás!
Přečtěte si další zajímavé články.
Podívejte se na další reklamní a dárkové předměty na našich specializovaných webech:
www.reklamni-cukrovinky.cz je specializovaná stránka na reklamní cukrovinky, kde jsou všemožné druhy cukrovinek pro firmy, kde si jistě vybere každý. V sortimentu jsou i nejrůznějších druhy bonboniér, reklamních lízátek a bonbónků, reklamních nápojů, dárkových balíčků, ale také různé svatební cukrovinky nebo ,,fit mlsání´´.