Nezávazné objednávky | Bez nutnosti okamžité platby | Individuální přístup >> Odešlete objednávku - společně ji doladíme k Vaší 100% spokojenosti

Reklamní potisk- přehled technologií

reklamní potisk přehled technologií
Nevyznáte se příliš v možnostech potisku reklamních předmětů a v označení barevnosti pro reklamní potisk ? Zajímá vás jaká „tajemství“ v sobě skrývá reklamní potisk?

Seznamte se s moderními a osvědčenými technologiemi, které využíváme k realizaci vašich objednávek. Díky dlouholetým zkušenostem zvolíme vždy nejvhodnější technologii k docílení 100% kvalitního reklamního potisku.  

Ofset tisk    

Ofset tisk je často využívaná metoda pro potisk reklamních tiskovin, dárkových předmětů a gastro obalů. Offset tisk je nejrozšířenější technologie využívaná zvláště při vyšších nákladech. V takovém případě se jedná o rychlou a levnou techniku tisku. Tisk offset spočívá na vzájemné odpudivosti vody a barvy. Nejdříve se barva přenese na ofsetový válec a pak až na potiskovaný materiál. Více informací >> ofset tisk   

Digitální potisk    

U digitálního tisku se tisková forma nejčastěji tvoří elektrostatickým nábojem na hladkém tiskovém válci. Barva se elektrickým nábojem přichytí k válci a pak stejným způsobem na papír nebo syntetickou fólii. Tisková data se odesílají rovnou do tiskárny a okamžitě se vytváří výtisk bez dalšího mezikroku. Digitální potisk je výhodný především pro personalizované tisky, neboť tisková forma se tvoří pro každou kopii extra.
Více informací  >> digitální tisk   



 

Sublimační potisk     

Sublimační tisk je technologie, která se používá k reklamnímu potisku sportovního oblečení, dresů, vlajek, šátků, ručníků, lanyardů, hrnků a jiných doplňků a předmětů. Pro sublimaci se používají barvy citlivé na teplotu, které se přenesou na speciální papír. Z tohoto papíru se za vysoké teploty odpaří do struktury vlákna. Výhodou jsou brilantní barvy, obarvení materiálu do hloubky, odolnost proti oděru a velmi dobrá stálost barev.
Více informací  >> sublimační tisk.   

Sítotisk (průtisk)    

Sítotisk (průtisk) lze rozdělit na produkční tiskovou techniku (serigrafii), kde je vždy nějakým způsobem potřebný zásah výtvarníka a na oblast filmového tisku určenému výhradně k potisku látek v textilním průmyslu. Sítotisk je tisková technika založená na protlačování přímých barev průchodnými místy obrazové šablony. Umožňuje tisknout na vše možné, papír nevyjímaje. Velmi často se sítotisku využívá k nanášení laku na tiskoviny vytištěné například ofsetem.
Více informací >> sítotisk.   

Transferový tisk    

Sítotisk se využívá i pro transferový tisk. Netiskne se však přímo na materiál, ale na přenosový papír se slabou vrstvou silikonu nebo na transparentní přenosovou fólii. Z transferového materiálu se poté reklamní motiv nažehlí na reklamní předmět. Transferový potisk ulpí dokonale ve struktuře tkaniny pomocí tlaku a teploty při zažehlení a vytvoří souvislou a pružnou vrstvu barvy.

Transferový tisk je levnější v porovnání se sítotiskem, ale dražší než digitální potisk. Výhodou transferového potisku je dlouhodobá kvalita a odolnost proti oprání. Barvy zůstávají stále pěkné. Hodí se na složité povrchy se záhyby a špatně přístupná místa. Využívá se k potisku batohů, tašek, čepic a jiného textilu a oblečení. Příprava pro transferový tisk je složitější, ale přenosový materiál lze připravit i pro pozdější aplikaci.  


Flexo tisk    

Flexo tisk neboli flexografie je tisk z výšky využívaný hlavně pro potisk reklamních obalů, igelitových nebo papírových tašek. V dnešní době je flexo tisk schopen potisknout nejširší paletu různých materiálů. Výhodou flexo tisku je i pružnost tiskové formy, možnost nepřerušovaného tisku a možnost změny tiskového raportu.
Více informací >> flexotisk   

Horká ražba    

Horká ražba je technologie, kdy se ohřátá raznice s motivem otiskne za vysoké teploty a tlaku na reklamní předmět, buď přes zlatou nebo stříbrnou fólii, nebo napřímo (hlavně u kožených reklamních předmětů). 
Více informací >> ražba, horká ražba.   

Latexový tisk    

Latexový tisk je optimální řešení pro potisk rolovaných materiálů jako jsou plakáty, samolepky, bannery, vlajkoviny, síťoviny, canvas, textil, apod. Výhodou je vysoká kvalita potisku, přirozená elasticita, dlouhá trvanlivost, odolnost vůči vodě a poškrábání. 

reklamní potisk - technologie potisku   

Tisk UV    

Tisk UV využívá ultrafialového záření. UV tisk vytvrzovanými inkousty na deskové materiály je možné dále zpracovat na řezacím a gravírovacím stole do originálních tvarů. Výhodou je vysoká přesnost a okamžité vytvrzování umožňující přesné barevné přechody, fotografickou reprodukci pleťových tónů a barev, gradaci pastelových tónů. Potisk je vhodný i pro malé texty nebo čárové kódy.  

Tampónový tisk    

Tamponový tisk je metoda tisku, při které se barva nabere na tampon ze silikonového kaučuku, kterým se přenese na potiskovaný předmět. Je výjimečná tím, že jí lze potisknout i nerovné a různě oblé plochy. K potisku jsou vhodné plastové, skleněné, porcelánové, keramické, kovové i papírové reklamní a dárkové předměty.  

Flockování    

Otisk flockem je speciální technologie nastřelování textilních vláken na lepidlo. Potisk je měkký, na omak působí sametově, a lze prát až na 90°C. Flockování se aplikuje na materiály jako je dřevo, papír, textil, kov, kartón, molitan, sklo, zdivo, plasty, pryž, sádrokarton, polystyren aj. Mezi výhody patří výborná tepelná izolace, vysoká barevná stálost, nehořlavost, protiskluzové vlastnosti a jednoduchá údržba.    

Knihtisk     

Knihtisk je tisk z výšky vynalezený Johannem Guttenbergem kolem roku 1440. Je vhodný pro jednobarevný tisk (nejčastěji černou barvou), například potisk obálek, tisk vizitek apod.  

Výšivka     

Výšivkaje technologie pro označení textilu pomocí automatických vyšívacích strojů. Široká škála barevných odstínů vyšívacích nití umožňuje docílit přesné barevnosti firemních log a sloganů. Mezi speciální nitě patří s fosforovým, kovovým, stříbrným nebo zlatým efektem.  

reklamní potisk - technologie potisku   

Elektronický lept a laser     

Elektronický lept a laser nacházejí své uplatnění zejména u kovových nebo dřevěných reklamních předmětů. U elektrochemického leptu jde o elektrochemické narušení povrchu kovového předmětu. Provedený lept je odolnější oproti opotřebení a pro dražší kovové předměty je vhodnější než tampónový potisk. U technologie laserem se jedná o vpalování motivů do předmětu pomocí laserového paprsku řízeného počítačem.    

Gravírování    

Gravírování je technologie pro vytvoření firemního loga nebo nápisu pomocí rytí do různých druhů materiálů, které jsou dostatečně tvrdé a ne příliš křehké. V poslední době je oblíbené laserové gravírování díky přesnému popisování a trvanlivosti. Své využití najde na reklamní předměty ze dřeva, skla, plastů, gumy, kůže, umělé kůže, koženky a kovu (nože, vývrtky na víno, stojánky, dřevěná prkénka, tácy, přívěsky, otvíráky, rolery, zapalovače, apod.).  

Inkoustový tisk    

Inkoustový tisk se používá nejčastěji ve velkoplošných plotrech pro tisk plakátů a interiérovou grafiku. Pro barevný tisk se používá model CMYK – z angličtiny azurová (cyan), purpurová (magenta), žlutá (yellow) a černá (black). Někdy je v systému ještě jedna náplň s černým inkoustem zvlášť pro tisk odstínů černé a šedé na fotografiích.  

Eshop Firemní reklama - kvalitní a rychlý reklamní potisk   


Přečtěte si další užitečné články.   
Další reklamní a dárkové předměty je možné najít přes naše specializované weby:
 

eshop Europe Gift    Textil pro firmy     
eshop Fanspromo Itdary     
eshop Sweet-promo USB dary      
Reklamnidary.cz      Lanyard Europe                 
Papírové dary          Předměty na konference                 
Usb-4-logo                  Reklamní nápoje                 
Reklamní cukrovinky                  Reklamní katalogy                 
Reklamní cukrovinky English                  Firemní dárky - Companypack.cz                 
Reklamní propisky                  YouTube kanál                 

 

www.papirovedary.cz  – zde najdete praktické pozornosti nejen na kancelářský stůl! Na webu najdete mnoho kancelářských a praktických doplňků, jako jsou diáře nebo bloky s vlastním potiskem. Dále zde najdete papírové desky s individuálním potiskem, reklamní papírové kelímky, případně papírové čepice