Jak správně a nejlépe vypočítat, kolik kilo reklamních bonbonků potřebujete?
Stojíte před otázkou, kolik kilo bonbónů objednat, aby bylo dost, ale ne zase moc? Víme, že to není snadné, protože to neděláte často. Proto jsme tu my a velmi rádi Vám poradíme. Děláme to každý den.
Výpočet, kolik objednat bonbónů na společenskou, firemní akci
Reklamní bonbonky jsou skvělým způsobem, jak zaujmout zákazníky na veletrzích, firemních akcích nebo v propagačních balíčcích. Je zde jedna otázka, která trápí mnoho organizátorů: Kolik kilogramů bonbonků potřebuji objednat, aby pokryly celou akci, a přitom mnoho nepřebývalo? Náš doporučený výpočet vám ušetří nejen peníze, ale také zbytečný stres. Zde je popis kroků, jak na to.
1. Stanovte počet účastníků
Prvním krokem je potřeba zjistit, kolik lidí se zúčastní vaší akce. Pokud jde o veřejný veletrh, zkuste odhadnout na základě počtu návštěvníků z předchozích ročníků. Pokud pořádáte firemní akci, vycházejte z počtu pozvaných hostů.
2. Odhadněte množství bonbonků na osobu
Obvykle se počítá s tím, že jeden člověk si vezme několik bonbonků. V průměru to může být kolem 5–10 kusů na osobu. Při tomto odhadu záleží také na typu bonbonků a balení. Malé, jednotlivě balené bonbonky jsou často brány ve větším množství, tak řečeno na potom. Naopak čokoládové bonbóny účastníci konzumují po jednom a hned.
Je potřeba také pracovat s typem účastníků. Konzumace reklamních sladkostí bude jiná na dětském dnu a na konferenci o zdravé výživě. Děti snědí sladkostí rozhodně více a také si vezmou hodně na potom.
3. Důležitá je délka a typ akce
Je vaše akce jednodenní nebo vícedenní? Na kratší akce potřebujete méně bonbonků, zatímco na vícedenní veletrhy nebo konference musíte zásoby průběžně doplňovat.
4. Typ balení a velikost bonbonků
Velikost a typ balení bonbonků hrají velkou roli. Pokud máte balení s menšími bonbonky (např. 2-3 gramy na kus), potřebujete více kilogramů, než když máte balení s většími
bonbonky (např. 5-10 gramů na kus). Přepočítejte si celkové množství na základě hmotnosti jednotlivých bonbonků.
5. Plánujte rezervu
Rozhodně platí pravidlo, čím více tím lépe. Přidáním 10–20 % na odhadované množství zajistíte, že budete mít dostatek bonbonků i pro případ, že bude účast vyšší než očekávaná.
6. Příklad výpočtu
Řekněme, že očekáváte 500 návštěvníků a plánujete, že každý účastník bude konzumovat cca 10 bonbonů. Pokud každý bonbon má hmotnost 4 gramy, bude se celková spotřeba počítat takto:
500 | návštěvníků | |
* | 10 | bonbónů |
5000 | bonbónů |
Klasické reklamní bonbony se objednávají na kilogramy, proto je nutné spočítat kolik kg reklamních bonbónů je třeba objednat.
Celková hmotnost objednávky tedy bude:
5000 | bonbónů | |
* | 4 | g |
20000 | g = 20 kg |
To znamená, že na vaší společenskou nebo firemní akci bude potřeba cca 20 kg reklamních bonbonů s potiskem.
Přidáte-li rezervu 20 %, dostanete 24 kg, zaokrouhleno 25kg reklamních bonbónů s potiskem.
7. Konzultace s dodavatelem
Vždy je dobré konzultovat váš výpočet s dodavatelem. My máme mnohalété zkušenosti s různými typy společenských a firemních akcí. Velmi rádi Vám pomůžeme a doporučíme optimální množství reklamních sladkostí nebo jiných pochutin nebo nápojů na základě více jak 20leté zkušenosti.
Potřebujete další rady? Neváhejte nás kontaktovat! Rádi vám pomůžeme s výběrem a objednávkou.
Odlišujeme se rychlou a přátelskou komunikací se zákazníky!
Další zajímavé články ke čtení a inspiraci.
Další reklamní předměty vhodné k propagaci vaší firmy najdete na našich firemních webech:
www.reklamni-cukrovinky.cz - je specializovaná stránka na reklamní cukrovinky, kde jsou všemožné druhy cukrovinek pro firmy, kde si jistě vybere každý. V sortimentu jsou i nejrůznějších druhy bonboniér, reklamních lízátek a bonbónků, reklamních nápojů, dárkových balíčků, ale také různé svatební cukrovinky nebo ,,fit mlsání´´.